یک نماینده مجلس به تشریح پشت‌پرده بین‌المللی پروژه ناامن‌ سازی ایران پرداخت.
کد خبر: ۱۳۸۴۸۰۱

حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت و گو با جام جم آنلاین با اشاره به تبانی و هماهنگی جریان تکفیری داعش با رژیم صهیونیستی و ایالات متحده خاطرنشان کرد: بی شک این گروهک تروریستی با هدف ایجاد ناامنی و اغتشاش در منطقه غرب آسیا ایجاد شده و طی چندین سال گذشته که برخی از کشورهای منطقه مثل سوریه، عراق و افغانستان درگیر این پدیده شوم هستند همه تلاش های غرب و صهونیست و ارتجاع برای آن بود تا این کشورها دچار ناامنی و آشوب شوند که البته به اهداف خود نرسیدند.

وی با اشاره با برنامه و طرح های جریان مخالف و معاند تحت حمایت غرب برای ایجاد ناامنی در ایران تصریح کرد: با توجه به زخم کاری نظام سلطه از جمهوری اسلامی، آنها تمامی تلاش خود را بکار بستند تا مرزهای ایران ناامن شود اما با توجه به اقدامات شایسته و بجای جمهوری اسلامی در همکار با چند کشور منطقه ، داعش و دیگر گروه های تروریستی در تحصیل آرزوهایشان ناکام ماندند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام ددمنشانه داعش در برخی از بقای متبرکه مثل حرم امام رضا و حضرت معصومه (س) و همچنین حرکت تروریستی آنها در مجلس شورای اسلامی و در نهایت اقدام جنایتکارانه آنها در حرم حضرت شاهچراغ رفتاری کور، بی هدف و با نیت ایجاد ترس و ارعاب صورت گرفته و آنها گمان کردند همان روشی را که در سوریه و عراق با هراس افکنی دنبال می کردند می توانتد در ایران اسلامی پیاده کنند.

نوش آبادی راه مقابله با همه توطئه دشمن داخلی و خارجی را تشکیل صفی واحد در برابر تهدیدات نظام سلطه دانست و تاکید کرد: ما در درون و برون کشور با سه جریان معاند، جاهل و غافل مواجه ایم که در جریان اغتشاشات اخیر تحرکات و رفتار آنها باعث صدمات و آسیب هایی شده است. جریان معاند شامل همه گروه های تروریستی و مخالفی هستند که در عرصه سیاسی و رسانه ای حضور دارند. گروهی هم جاهل اند و درک و شناخت درستی از مسائل پیرامون ندارند و نسبت به شرایط کشور آگاه نیستند و گروهی شامل برخی از چهره های مشهور و سلبریتی هم جزو جریان غافل جامعه به شمار می روند که با اظهارنظرهایی غیر کارشناسانه خود فضا را به سمت تنش می برند. دشمن از هرسه جریان بهره می برد و باید کسانی که در حوزه فرهنگی و سیاسی صاحب جایگاهی هستند در این شرایط حساس در مسیر جهاد تبیین حرکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها